• Actualitat Municipal
  • Ajuntament
  • Xàtiva Turística
  • Seu Electrònica i Trasparència
  • Xarxes Socials
  • Apps's de Serveis
Ajuntament de Xàtiva logo

Xàtiva

Informació contractistes

Consulta d'informació per part dels contractistes en relació a la seva inclusió en la relació certificada remesa d'acord amb l'art. 3 del RDL (art. 4 RDL 4/2012)

Els proveïdors en què concórreguen la condició de professionals que no tinguen organitzada la seva activitat professional davall la forma d'empresa, no ostentant, en conseqüència, la condició de comerciant (és el cas dels professionals liberals les activitats estan expressament excloses de l'àmbit d'aplicació de la llei bàsica 3/1993 pel seu article 6) i comerciants individuals on no hi ha la possibilitat de diferenciar la seva activitat mercantil de la pròpia activitat privada hauran d'acudir a les dependències municipals en horari de 10 a 14 hores, degudament acreditats, per a consultar (llei orgànica 15/1999 de protecció de dades).

Relació certificada
Sol·licitud certificat individual reconeixement existència obligacions pendents pagament

Circular del ministeri d'hisenda i administracions públiques per als proveïdors inclosos en la relació certificada del rd llei 4/2012.

Els proveïdors inclosos en la relació certificada tramesa per l'Ajuntament al Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques hauran de manifestar la seva decisió voluntària d'acollir al pla de pagament a proveïdors articulat al RD Llei 4/2012.
Per això, el MHAP ha habilitat dos procediments:

1. - Per via telemàtica a través del web de l'AEAT, www.AEAT.es, amb signatura electrònica. L'AEAT habilitarà l'aplicació informativa centralitzada a la seva web.
Enllaç: https://www2.agenciatributaria.gob.es/static_files/common/internet/dep/a...

Cada proveïdor ha de subministrar:
- Acceptació pel proveïdor.
- Data de l'acceptació pel proveïdor.
- Número de compte corrent. Es facilitarà l'IBAN i el BIC.
- Naturalesa de PIME o autònom segons dades de l'AEAT.
- Si s'ha acordat una lleva.
- Import del principal amb el descompte de la treu, en cas d'existir.

El termini d'adhesió de manera telemàtica serà del 2 al 22 d'abril de 2012.

2. - De manera presencial, dirigint el model de sol · licitud d'acceptació voluntària al pla de pagament a proveïdors (es pot descarregar adjunt en fitxers de descàrrega).
S'hauran d'omplir els camps continguts en el mateix i presentar per registre general d'entrada de l'Ajuntament.

Model de sol·licitud d'acceptació voluntària

El termini de presentació de models d'acceptació voluntària del 2 al 19 d'abril de 2012.

En tot cas, la presentació de sol · licitud de certificació individual, segons el model contingut en l'Ordre HAP/537/2012, de 9 de març, implica l'acceptació d'acudir al procediment de pagament.

Documents adjunts:

application/pdf iconRelació certificada
application/pdf iconSol·licitud certificat individual reconeixement existència obligacions pendents pagament
application/pdf iconModel de sol·licitud d'acceptació voluntària
‹ RDL 4/2012 amunt Legislació ›

RDL 4/2012

  • Informació contractistes
  • Legislació

© Ajuntament de Xàtiva, 2019 - Albereda Jaume I, 35, 46800 Xàtiva - Comunitat Valenciana | Política de privacitat | Política Privacitat WhatsApp

RSS